AGENDA

LEADERS OF TRANSFORMATION

În contextul peisajului actual, modelat de provocările globale, retailerii se află în prima linie a transformării. Industria de retail asistă la o schimbare paradigmatic, influențată de factori precum pandemia, războiul, criza sau impactul dinamic al schimbărilor climatice.

Privind în viitor, traiectoria retailului și a consumului este marcată de incertitudine, creând un mediu propice pentru inovație.

Retailerii sunt chemați să arate adaptabilitate, reziliență și un spirit proactiv în fața modelelor de comportament ale consumatorilor în continuă schimbare. În timp ce intrăm în 2024, convergența tehnologiei, a sustenabilității și a metodologiilor inovatoare de retail reprezintă forța motrică a evoluției industriale. Abordarea inovației devine imperativă ca strategie, oferind retailerilor posibilitatea de a se poziționa drept pionieri în această eră vibrantă a consumului.

09:30 - 10:00

Registration & Coffee

10:00 - 11:10

Growing Local and Sustainable Retail for the Future

Peisajul retailului se schimbă și este redefinit pentru un viitor bazat pe sustenabilitate, în care tehnologiile de vârf transformă experiența clienților și redefinesc experiența de cumpărare, iar impactul local devine tot mai important. Revoluția retailului pornește de la firul ierbii, de la semințele și răsadurile producătorilor români și de la viziunea comerțului modern bazat pe principii sustenabile.

Teme:

  • Local support for local producers
  • New tech for sustainability
  • Integrating online and offline channels
  • Growth opportunities through strong partnerships
  • Building a greener retail

Speakeri:

  • PANEL: Cristian Tudor, CEO, Ultragreens & Oana Lungu, Director Executiv Departamentul de Achiziții, Kaufland România
  • Valer Hancaş, Corporate Affairs & Communication Director, Kaufland Romania & Moldova
11:10 - 12:00

Crafting Immersive Retail Experiences

Descoperă cum să creezi experiențe de cumparare unice și memorabile pentru clienți și să te diferențiezi de concurență. Această sesiune va oferi perspective asupra construirii magazinelor experiențiale, valorificând marketingul senzorial și creând experiențe online fără întreruperi. Află cum să cultivi conexiuni emoționale cu clienții, construind în final loialitate față de brand într-un mediu extrem de competitiv.

TEME:

  • Designing experiential physical stores that captivate the sense
  • Utilizing sensory marketing to enhance customer engagement
  • Crafting seamless and personalized online shopping experiences
  • The role of augmented reality in creating virtual try-on experiences
  • Strategies for building emotional connections and brand loyalty

Speakeri:

  • Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go, Președinte, HORA
  • Valentina Vesler, Director de Comunicare & PR, Valvis Holding
  • Maia Novolan, CEO, Syscom Digital
  • Alexandra Laeș, Head of Groceries, Glovo
12:00 - 12:30

Coffee Break

12:30 - 14:30

The Great Consumer Shift

Într-un context în continuă schimbare, conceptele și strategiile de business trebuie să se adapteze permanent la noile realități și să anticipeze cât mai exact mișcările din piață. Retailerii trebuie să dea dovadă de flexibilitate, poate acum mai mult ca niciodată, și să se adapteze cât mai repede la noul comportament al consumatorilor. Rvoluția din retail este în plină desfășurare! Ce înseamnă asta pentru jucătorii din piață?

Speakeri:

  • Adrian Hădean, Owner, MEATic
  • Cristian Mustață, Deputy Executive Director, BCR
  • Anamaria Băjan, Business Development Director, Cristim Family Holding
  • Adina Craciunescu, Managing Partner, Magazinele DIANA
  • Adina Mugescu, fondatoare Beer Institute
  • Dan Marc, Fondator & CEO, Footprints AI
  • Ramona Zamfir, Marketing Director, MULLER DAIRY RO
  • Corina Cimpoca, Fondatoare, MKOR
14:30 - 15:15

Lunch