AGENDA

LEADERS OF TRANSFORMATION

During the past years, the world had faced serious challenges, such as the pandemic and the rising climate change, which led to the reshaping of the global economy. In this context, the future of retail and consumption in the coming years is very unpredictable. The accent put on sustainability and healthy consumption will be striking.

Retailers must show resilience and determination and a strong willingness to adapt to the new consumer behaviours. Technology, sustainability and the new ways of selling and shopping will be the major factors that will revolutionize retail in 2023. Through innovation, retailers will be one step ahead in this new world of consumption.

09:30 - 10:00

Registration & Coffee

10:00 - 11:30

Retail of the future: Trends and emerging technologies

Descopera viitorul retailului si afla cum tehnologiile emergente vor schimba experienta clientului si vor revolutiona modul in care facem cumparaturi. De la inteligenta artificiala si machine learning, la realitatea augmentata si virtuala, aceasta sesiune iti va arata cum aceste tehnologii sunt deja utilizate in retail si cum pot fi implementate in mod eficient pentru a creste angajamentul clientilor si pentru a imbunatati performanta vanzarilor.

Teme:

  • Utilizarea inteligentei artificiale si a machine learning-ului pentru a oferi recomandari personalizate si pentru a imbunatati procesul de achizitie
  • Integrarea tehnologiilor de AR si VR pentru a imbunatati experienta de cumparare
  • Utilizarea tehnologiilor IoT pentru a colecta date despre comportamentul clientilor pentru a oferi produse si servicii personalizate
  • Digitalizarea și automatizarea proceselor de business: Cum tehnologiile emergente, precum automatizarea, roboții și procesele de Inteligență Artificială, pot fi utilizate pentru a îmbunătăți eficiența operațională
  • E-commerce-ul si viitorul comertului online

SPEAKERI

  • Radu Savopol, Co-Founder, 5 to go & Cereal Crunch
  • Andreea Ciocănescu, Marketing Manager, PURATOS
  • Laura Spătaru, Director Vânzări CBU, Vodafone România
  • Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank
  • Dan Marc, Founder & CEO, Footprints AI
  • Victor Teioșanu, SEE Q-Commerce Associate Director, Glovo
11:30 - 12:15

Unique shopping experiences: How to be different in the retail world

Descopera cum sa creezi experiente de cumparare unice si memorabile pentru clienti si sa te diferentiezi de concurenta. Aceasta sesiune iti va oferi idei si sfaturi practice pentru a dezvolta un brand puternic, a personaliza experientele de cumparare si a crea magazine fizice si online atractive si inedite. Vei afla si cum sa utilizezi tehnologiile digitale pentru a oferi o experienta de cumparare fluida si interactiva.

TEME:

  • Crearea unui brand puternic, care sa transmita valori si mesaje clare si sa se diferentieze de ceilalti competitori
  • Personalizarea experientelor de cumparare prin intermediul comunicarii individualizate si oferirea de servicii exclusive pentru clienti
  • Dezvoltarea de magazine fizice care sa ofere o experienta de cumparare inedita, prin design-ul, decorul si atmosfera creativa
  • Utilizarea tehnologiilor digitale pentru a oferi o experienta de cumparare fluida si interactiva (jocuri sau concursuri in timpul achizitiei).

SPEAKERI

  • Teodora Mărăcineanu, Head of Marketing, Electrolux România
  • Cătălin Pațachia, Country Manager, Offerista Group
  • Maciej Podwojski, Director Vânzări, Europa Centrală și de Est, Primark
12:15 - 12:45

Coffee Break

12:45 - 14:15

New business models that increase sales performance

In retail trebuie sa te adaptezi si sa profiti de schimbarile rapide si inovatii. Aceasta sesiune se va concentra pe tehnologiile emergente si noile modele de afaceri care pot fi utilizate pentru a creste performanta vanzarilor si pentru a oferi o experienta exceptionala pentru clienti. Vei afla despre metodele inovative de marketing si de promovare pentru a atrage noi clienti si a creste angajamentul clientilor existenti. De asemenea, vei invata cum sa gestionezi schimbarile in organizatie si cum sa dezvolti o cultura a inovatiei care sa sustina cresterea si succesul in retail.

Teme:

  • Schimbarea culturii organizaționale: Cum să-ți pregătești angajații și să-i încurajezi să adopte noi idei și tehnologii în scopul îmbunătățirii performanțelor și a creșterii profitului.
  • Adaptarea modelelor de afaceri: Cum modelele de afaceri, precum abonamentele, vânzările online și serviciile de livrare la domiciliu, pot fi integrate într-o afacere tradițională pentru a îmbunătăți experiența clienților și a crește veniturile.
  • Inovare și colaborare: Cum colaborarea și parteneriatul cu alte companii și startup-uri pot fi utilizate pentru a aduce idei noi și inovatoare în afacerea ta, precum și pentru a îmbunătăți experiența clienților și a crește angajamentul lor.

SPEAKERI

  • Nicoleta Scarlat, Sales & Marketing, eisberg
  • Ionela Mitran, Head of Sales, Global Payments
  • Valentin Suciu, co-fondator și Creative Partner, Jam Session Agency & Andreea Ghenoiu, Creative Partner Jam Session Agency
  • Andrei Radu, CEO & Founder GpeC
  • Alexandru Dorobanțu, General Manager Romania, Intelligent Systems
  • Andreea Copaciu, Country Manager, WaveCrest România